מהם השלבים הראשונים בעבודת היועץ הארגוני ? איך לומדים על הארגון ? כיצד על היועץ הארגוני להתנהל בתוך הארגון ?
איך מובילים שינוי ונמנעים מהתנגדויות?
קורס יעוץ ארגוני של מכללת גישות מצייד את המשתלמים בארגז כלים מקצועי המאפשר להם להיות יועצים ארגוניים.
את הקורסים מובילים יועצים ארגוניים מנוסים שעבדו בשטח, ושיטת הלימוד מקנה כלים לעבודה המעשית.
בתקופה מאתגרת של חוסר וודאות ובעידן של תחרות, ע"מ להתקדם ולשמור על הרלוונטיות והרווחיות שלהם,
צריכים ארגונים לגלות גמישות, לבדוק את עצמם ולהשתנות מעת לעת.
תפקיד היועץ הארגוני לערוך תהליך של אבחון ארגוני שבסיומו יוכל להמליץ על השינויים שיש לקדם בארגון במטרה לשפר אותו,
לגרום לו להשיג את היעדים שלו ולהגדיל את התפוקות והרווחים. היועץ הארגוני "תופר" חליפה המתאימה בדיוק למידות הארגון
שאותו הוא מלווה.
בעידן המודרני ובמיוחד לאחר עידן קורונה גדל הביקוש ליועצים ארגוניים, והיועץ הארגוני מקבל תפקיד מרכזי בקידום הארגון.